понедельник, 24 сентября 2012 г.

Рефлексія модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити висновки про роль і місце диференційованого навчання

Рефлексія модуль 8

Ознайомилися із загальними принципами формуючого оцінювання, яке зосереджене на потребах учнів. Більше уваги буде приділено самооцінюванню учнів

Рефлексія модуль 6

У даному модулі зрозуміли переваги сервісів Веб 2.0 та використання їх у навчанні моїх учнів. Створювали Опитувальник у документах Google.

Рефлексія модуль 5

Ознайомилися із законом про Авторське право. Будемо дотримуватися основних положень цього закону у своїй діяльності.

Рефлексія модуль 4

Створювали власні критерії оцінювання навчальних потреб учнів. Багато уваги приділили плану вивчення теми.

Рефлексія модуль 3

Працювали над визначення навчальних цілей, які базуються на вимогах освітніх стандартів та навчальних програм, а також враховують формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття

Рефлексія модуль 2

Працювали над створенням проекту, формулювали ключові та тематичні запитання. Опрацьовували навчальні матеріали та створювали на їх основі публікації. Працювали над першою частиною навчального плану з теми.